פאות – פתרון מושלם לבעיית הקרחות

פאותאחת הבעיות המוכרות ביותר בגיל הזהב היא בעיית דילול השיער וקרחות. אצל גברים רבים מדובר בבעיה שהשלימו איתה לפני שנים רבות. אצל הנשים הבעיה היא מפתיעה וקשה. נשים רבות שנהגו להיות מטופחות, שהיה להן שיער שופע ומלא, רואות את סימני הגיל דרך השיער. השיער הופך להיות דליל ונקודות קרחות מופיעות בו.

היום נשים בגיל הזהב אינן צריכות להתפשר על מראה שיער עייף ודליל. פאות יכולות לספק את המענה הנכון. אם בעבר חשבנו שפאות הן אמצעי סינטטי וזר להציג שיער מלא, היום מדובר בטרנד עולמי מובהק. נשים רבות עושות שימוש בכל מיני סוגי פאות כדי ליצור את המראה המרשים וקשה להבחין בדרך כלל האם מדובר בפאה או בשיער הטבעי שלהן.

אם גם אתן רוצות ליצור את המראה המלא, מומלץ לפנות ליצרני פאות איכותיים ומקצועיים ולהתאים לעצמכן פאה משלכן. הנה כמה דברים שצריך לשים לב אליהם כשאתן בוחרות בפאה:

התאמה למבנה הפנים והגוף:

פאה צריכה להתאים קודם כל לכל אישה באופן מיוחד. התאמת פאות מתבצעת תוך מחשבה על מבנה הראש של האישה, גוון העור והעיניים, המראה הכללי שתואם את אישיותה ועוד נתונים שונים. מומלץ לנסות כמה סוגי פאות לפני שבוחרים את הפאה האחת שתשמש אתכן באופן קבוע.

בחרו רק פאות איכותיות:

היום אפשר למצוא פאות איכותיות מאד, העשויות משיער אדם ואינן סינטטיות. פאות אלו טובות במיוחד כי ניתן לעצב בהן תסרוקות בלי לפגוע בפאה, הן עמידות והמראה הוא טבעי יותר. מומלץ להשקיע דווקא בפאה כזו גם אם המחיר הוא יקר יותר.

אל תפחדו להתנסות:

נשים רבות דבקות במראה אחד במשך שנים רבות ולכן בחירת פאות נעשית לפי הסגנון שהיה להן במשך השנים. כשאתן מגיעות להתאים לעצמכן פאה חדשה, מומלץ להתנסות בסגנונות שונים. לעיתים נגלה שמדובר במראה שהרבה יותר מחמיא לנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.