טיפים להובלה מוצלחת לדיור מוגן

עומדים לעבור בקרוב לדיור מוגן היכן שהוא בארץ? אין כל צל של ספק כי פרק חדש וייחודי מתחיל בחייכם. מסגרות הדיור המוגן מאפשרות כיום לאוכלוסיה המבוגרת והוותיקה ליהנות מרמת חיים גבוהה מאד, משפע של פעילויות כאלה ואחרות, ומעצמאות מלאה. מאחר שמעבר לדיור מוגן הוא מעבר דירה לכל דבר, יש צורך להזמין גם שירותי הובלה לדיור מוגן. עם זאת, הדיור המוגן שונה במקצת ממעבר רגיל, ולהלן כמה טיפים שיוכלו לסייע לכם.

לבצע מעבר חלק ומהיר

● היפטרו מציוד מיותר – יש להניח שלאורך השנים צברתם לא מעט ציוד. התהליך של הובלה לדיור מוגן הוא הזדמנות טובה להיפטר ממה שלא צריך. זכרו שחדרי הדיור המוגן הם אמנם גדולים, אך קטנים יותר מדירות רגילות, וממילא אין מקום לציוד מיותר. אשר להזמין שירותי אריזה, שיסייעו לכם במיון כל הציוד, ותוכלו למיין למה שהכרחי ומה שפחות.
● צרו קשר עם חברה מקצועית – כדי לבצע הובלה לדיור מוגן, ומלץ ליצור קשר עם חברת הובלות דירות , ולא להסתפק בסיוע של הילדים או הנכדים. זכרו שבני משפחה אמנם יעשו הכל באהבה ודאגה – אך פשוט אין להם את הניסיון הדרוש להובלות. חברת הובלות לעומת זאת תטפל בזהירות בציוד שלכם, ואף תעניק לכם אחריות וביטוח על נזקים שיתקיימו לציוד בזמן ההובלה.
● לא לדחות את ההובלה – חשוב מאד לא לדחות את התהליך של הובלה לדיור מוגן לרגע האחרון. כך גם תתקשו למצוא חברת הובלות אמינה בזמן, וגם תתקשו לארוז את הכל. התחילו לחפש חברה מתאימה כחודש לפני המעבר, ותוכלו לעבור בנינוחות.

מה עוד צריך לזכור?

לקראת המעבר למסגרת של הדיור המוגן, זו יכולה להיות כמובן ההזדמנות שלכם גם לתרום חפצים שאין לכם בהם צורך, לשלוח אותם למחזור, וכמובן לערוך מראש סבב הכירות עם האוכלוסיה במסגרות הדיור המוגן. כך תוכלו להתכונן להובלה ראויה, ולמעבר בצורה הטובה ביותר שיש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.