חברת ניקיון בבתי אבות

כאשר מחפשים חברת נקיון שתתאים למוסדות כמו בתי חולים, בתי אבות, דיור מוגן וכדומה, יש להקפיד על כמה וכמה דברים חשובים. יש לזכור שבמוסדות אלה חיים אנשים מבוגרים מאד, ואורח חייהם איטי שיש להתחשב בו. חברת נקיון למוסדות אלה תהיה חייבת להיות חברה בעלת נסיון בעבודות במקומות אלה, בנוסף למקצועיות ולציוד המשוכלל שהיא עושה בו שימוש. גם בחירת חומרי הניקוי חייבת להילקח בחשבון, מכיוון שלא תמיד ניתן להשתמש בחומרים בעלי ריח חזק או חומרים המכילים כימיקלים חזקים במקומות אלו. חומרים חזקים אלה עלולים לפגוע באנשים החיים במקומות אלה, בין אם מדובר על חולים בבתי חולים, או באנשים זקנים בבתי אבות. ניקוי רצפות בבית אבות דורש בחירה נכונה של חומרי הניקוי וכך גם בבתי חולים ובבתי חולים סיעודיים.

ניקין בבתי אבות

שירותיה של חברת נקיון מקצועית

חברת נקיון מקצועית היא חברה הרשומה אצל רשם החברות, ושיש לה נסיון ומוניטין בתחום שירותי הנקיון. חברה מקצועית מעניקה מגוון רחב של שירותים, ולא רק ניקוי רצפות בבית אבות. לחברה מקצועית מכשור משוכלל, חומרים יעילים והיא עושה שימוש בחומרי ניקוי ירוקים (אורגניים) שאינם פוגעים בבני האדם או בסביבה. חברה מקצועית לנקיון ובעלת מוניטין היא חברה העומדת בלוח הזמנים שנקבע עבורה לסדרי הנקיון, ומעניקה את השירותים הבאים:

  • ניקוי שטיחים – בשיטה יבשה או בשיטה רטובה על ידי שטיפה, ניקוי שטיחים מקיר לקיר בעזרת מכונות מיוחדות וכדומה.
  • ניקוי חלונות – ניקוי כל סוגי החלונות כולל ניקוי מבחוץ עם סנפלינג או על ידי מנוף.
  • ניקוי יסודי – קרצוף פרקטים, ניקוי וליטוש רצפות אריחים מסוגים שונים, ניקוי רצפות בבית אבות, בבית חולים ובמוסדות נוספים. שטיפת רצפות בלחץ מים וכדומה.
  • ניקוי כללי – שרותי חברת נקיון למוסדות כולל גם נקיון כללי של חדרים, משרדים, חדרי שירותים וכדומה.

היתרונות של חברה מקצועית

מוסדות רבים מתלבטים האם להעסיק אנשי נקיון משלהם או חברת נקיון חיצונית. היתרון הגדול של חברה חיצונית הוא שהיא יכולה לספק שירותים שעובדים מקומיים לא יוכלו לספק בגלל שימושה בכלים וציוד משוכלל שלא קיים בכל מוסד. בנוסף לכך, חברה מקצועית מבטיחה לכם אספקת אנשי נקיון גם כשהמנקה הקבועה יוצאת לחופש, או במקרה של מחלה, החברה דואגת לכל הציוד הנדרש, ולכל חומרי הניקוי הנחוצים תוך שימת לב לסוג המוסד ולאנשים הנמצאים בו. חברה מקצועית מבטיחה לכם נקיון מושלם ויום יומי, וכן עמידה במבצעי נקיון מיוחדים. ניקוי רצפות בבית אבות לדוגמה חייב להיעשות תוך הקפדה על בטיחות העובדים והגרים במקום, ולחברה מקצועית יש את כל מה שנדרש כדי לעשות זאת בצורה בטוחה ואחראית.

את העבודות מנהלים מפקחים מטעם החברה הבודקים את איכות העבודה וגורמים לשיפורה במידת הצורך. מפקחים אלה מהווים את הקשר שבין הנהלת המוסד לבין החברה המתקיים בפועל ובאופן אישי. במידת הצורך מוחלפים העובדים בחדשים כאשר יש תלונות או כאשר העובד יצא לחופשה וכדומה.

חברה מקצועית לנקיון מוסדות עובדת במוסדות רפואיים ובריאותיים שונים, מוסדות ציבוריים וממשלתיים וכדומה. החברה מספקת את כל שירותי הנקיון השוטפים והמיוחדים למוסד על ידי אספקת עובדים מיומנים וציוד משוכלל לביצוע כל סוגי העבודות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.