ברזים לשימוש בתי אבות

במסגרת בתי אבות, נדרש לתכנן בצורה איכותית את כל המתקנים האישיים והמשותפים

כשמתכננים מסגרת כמו בית אבות, שצריכה להוות מסגרת דיור, מחייה, פנאי ובריאות – הכל תחת קורת גג אחת – צריך לתכנן כל מרכיב בה בצורה הטובה ביותר. לא מדובר פה במשימה פשוטה כל כך, ובכל שלב בתהליך צריך לבחור במתקנים המתאימים ביותר ובכלים האיכותיים ביותר, שישמשו בצורה טובה הן כל דייר ודיירת שמתגוררים בבית האבות, והן את הצוות שצריך לספק להם את השירות הטוב ביותר. ישנם הרבה מאוד מרכיבים שיוצרים תחת קורת הגג הזאת את שגרת החיים והעבודה האיכותית בבית האבות, וניתן לציין מגוון רחב שמתחיל בכלים המיועדים לשימוש אישי בחדר של כל דייר, ומסתיים בכלים לשימוש הצוות הנרחב שעובד בבית האבות – וכל מה שנוגע לכלי סניטציה וצנרת צריך להתאים גם כן. בהקשר זה, מרכיבים בסיסיים כמו ברזים הם מרכיבים חשובים ביותר, והשימוש בהם הוא נרחב, על בסיס יום יומי, בכל מרחב בו הם מותקנים. אז מהם המוצרים המתאימים ביותר לבתי אבות? נבין זאת בהתאם לסוג השימוש בהם.

ברזים לשימוש בתי אבות

ברזים לשימוש בתי אבות


מהם הברזים המתאימים ביותר לשימוש בבתי אבות? באילו מרחבים הם נדרשים?

  • ברזים לשימוש אישי – כאשר אנחנו מסתכלים על המרחב האישי של כל דייר ודיירת בבית האבות, אנחנו צריכים לתכנן בצורה טובה ולבחור בברזים המתאימים ביותר לשימוש אישי של בני ובנות הגיל השלישי הנמצאים בבית האבות. מוצרים איכותיים שמתאימים בהקשר זה צריכים להיות נוחים לשימוש, עמידים לאורך זמן, ומתאימים לצרכים הספציפיים עבורם הם מיועדים – בין אם מדובר בברז בכיור המקלחת, ובין אם מדובר בברז למקלחת עצמה, ובין אם בברזים המיועדים למטבחון או לשימוש דומה. בכל מקרה, יש לבחור בברז איכותי המאפשר שימוש פונקציונאלי לאורך זמן.
  • ברזים לשימוש הצוות – בבית אבות יש לא מעט צוות, שמטפל בצרכים מגוונים – החל מצרכים סיעודיים של חלק ניכר מהדיירים, וכלה בצרכים בסיסיים של ניהול מטבח בקנה מידה גדול של בית אבות. עבור הצוות נדרשת בחירה בברזים איכותיים שמאפשרים עבודה בהיקף נרחב בצורה נוחה, וישנם מוצרים בעלי ספיקת מים גבוהה המאפשרים בדיוק את זה. כשהדבר נוגע במטבח בית האבות, לדוגמה, יש לבחור בברז שמאפשר עבודה בהיקף נרחב ובזרימת מים גבוהה, עדיף במתכונת חסכונית כזו או אחרת שתאפשר הכנת אוכל ושטיפת כלים בצורה רוחבית, מבלי לבזבז יותר מדי מים.

השקעה במתקנים איכותיים הופכת את בית האבות למסגרת דיור איכותית ונעימה

כשמתכננים בית אבות, חשוב לבחור במוצרים המתאימים ביותר לעבודה בהיקף נרחב, וכשהדבר נוגע בברזים ובכלים סניטריים אחרים – כדאי לפנות לשירות מקצועי המתמחה במוצרים ברמה הגבוהה ביותר בתחום זה. כך, ניתן להפוך את בית האבות למסגרת נוחה ונעימה של מחייה עבור הדיירים, ולמסגרת עבודה נוחה ופונקציונאלית עבור הצוות הרב שמעניק לדיירים את הטוב ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.