כיצד מאתרים עובד זר סיעודי מחו"ל לארץ

עובדים זרים הפכו לדבר שבשגרה, כך שמשפחות רבות נעזרות בשרותיהם ובעיקר אם מדובר בעובדים אשר עתידים לשמור על איכות חיים של אחד מבני המשפחה, בין אם בשל נכות, מחלה קשה וכיוצא בזאת. יש לא מעט עובדים זרים שבשרותיהם ניתן להיעזר כאן מהארץ, אך ניתן לעיתים לגייס עובד זר מחו"ל ולשכן אותו בארץ באופן חוקי. אין ספק כי לכל אחת מהאופציות היתרונות והחסרונות המאפיינים אותה, אך בבואכם לשכור עובד זר, כדאי שתכירו בסך האופציות המונחות על שולחנכם. במאמר הבא נציג עבורכם את האופציה והאפשרות לגייס ולאתר עובד זר מחו"ל.

כך תמצאו את העובד הבא שלכם

עובדים זרים

אתם יכולים מצד אחד לפנות אל עסקים שמתמחים בגיוס עובדים זרים והם כבר יתעסקו אל מול הבירוקרטיה מול משרדי הממשלה, אך אתם יכולים מנגד לגייס לעצמכם את עובד בו אתם מעוניינים, אך היה ואתם אכן עושים זאת בכוחות עצמכם, חשוב מאוד להקפיד ולדאוג לכל האישורים וההתנהלות הבירוקרטית.

עבודות לעובדים זרים לסיעוד בישראל הן עבודות נדרשות מאוד ועל כך שמעו גם במדינות מעבר לים. אין זה סוד, כי במדינות רבות ובעיקרן הפיליפינים ומזרח אירופה, מבקשים להגיע ולעבוד בישראל, אזי הם יכולים לפרנס את משפחתם באופן מופלא. כדי לאפשר לעובד זר להגיע לישראל ולעבוד באופן חוקי, יש לקבל היתרי ואישורי שונים, הן עבור המעסיק (דהיינו עבורכם) והן עבור העובד הזר אותו אתם מגייסים לעבודה בישראל. חשוב מאוד לזכור כי, אל לכם וחל איסור מוחלט להעסיק עובד זר ללא האישורים המתאימים, אחרת אתם חשופים לעונשים קבועים בחוק.

כדי לגייס את העובד הזר, עליכם להתייחס לנקודות הבאות בכובד ראש:

  • יש להשיג את האישורים הנדרשים מרשות האוכלוסין וההגירה וזאת בהתאמה מושלמת לזכאות אותה תקבלו להעסיק את העובד הזר.
  • לכל אוכלוסייה המבקשת להעסיק עובד זר (קשישים, נכים וכו) יש קריטריונים שונים
  • לאחר שתאחזו בידיכם את האישור להעסיק עובד זר, תוכלו לקבל בעבורו את סך האישורים הנקודתיים לרבות אשרת העבודה המתאימה לו.
  • היה וההליכים הבירוקרטיים קשים ומסורבלים לכם, אך אתם עדיין מבקשים לגייס עובד זר בכוחות עצמכם, אתם בהחלט יכולים לפנות אל לשכות מורשות שיסייעו לכם לקבל את סך ההיתרים להעסקת עובדים זרים.
  • קחו בחשבון כי ישנם אפיקים שונים שיכולים לסייע לכם כלכלית, להתמודד עם ההוצאות הכרוכות בהעסקת עובד זר.

לסיכום – אם אחד ההורים הגיעו לשלב בו הם נזקקים לעזרה של גמלת סיעוד, או אם אתם מצויים בסיטואציה בה אחד מבני המשפחה הפך במפתיע לסיעודי, אתם יכולים לפנות לעזרה ולבקש עבורכם עובד זר, שיאפשר לכם ו/או לבן המשפחה שלכם להמשיך את חייו ולהשוות להם את האיכות המתבקשת. עובד זר יכול להגיע דרך סוכנויות או באופן עצמאי, כל עוד פעלתם על פי חוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.