גם אתם יכולים להגשים חלום נדנדות בגינה

נדנדה לגינה לגיל שבו יש זמן ליהנות מעמל החיים…

אין דרך טובה יותר לבלות עם המשפחה מאשר לצאת אל הגינה הפרטית ביום שמש קיצי, להתרווח על גבי נדנדות, וליהנות משעות ארוכות של זמן איכות משותף. אך בעוד בעבר הנדנדות היו תענוג השמור לבעלי הממון בלבד, היום כל מי שיש לו חצר יכול ליהנות ממגוון עצום של דגמים במחירים משתלמים.

אם גם אתם בגיל הפנסיה ויש לכם זמן ליהנות מהחיים – אז אל תוותרו על החוויה הזו.

סל היתרונות של נדנדות לגינה

נדנדות לגינה משדרגות את רמת החיים ומציעות פעילות אטרקטיבית לילדים, בני נוער ומבוגרים. הנדנדות יכולות להצטרף אל מערכות ישיבה מעוצבות הקיימות בגינה, להשלים את המראה של שולחנות וכסאות בסגנונות חדשים או להתמקם לצד מיטות שיזוף. ניתן להתייעץ עם מומחים לעיצוב גינות, ולברר לגבי הצבת נדנדות תחת שמשיות, בסמוך אל ריהוט גן ראטן או בהתאם להעדפות ספציפיות אחרות.

ישנן מספר תכונות המייחדות מוצרים מהסוג של נדנדות לעומת מוצרי ריהוט גינה אחרים. ראשית, הנדנדות חייבות להיות מיוצרות בהקפדה על תווי תקן מחמירים. ילדים עושים שימוש בנדנדות לעיתים קרובות, ועל ההורים לוודא כי מדובר על ריהוט אמין עבורם. שנית, חומרי הגלם מהם מיוצרות הנדנדות אמורים להיות עמידים בפני תנאי מזג אוויר קיצוניים. רק כך ניתן להבטיח הנאה מהנדנדות לאורך זמן, וגם לאחר תקופות של גשם, קור או אובך.

סוגי נדנדות שכדאי להכיר

נדנדות לגינה הן חלק מסדרות הכוללות דגמים שונים:

א. נדנדות 4 מושבים – נדנדות אלו נחשבות משפחתיות, ניתן לבחור אותן בצבעים שונים ובריפוד איכותי, והמחיר שלהן הוא בערך 2,000 ש"ח.

ב. נדנדות עם גב נשכב – בשנים האחרונות החלו להגיע לישראל נדנדות חדשות המציעות גב נשכב. הפונקציונאליות של הנדנדות הללו באה לידי ביטוי בעת ישיבה, שכיבה או בילוי משותף של מספר אנשים יחד. הנדנדות לא תופסות הרבה מקום, ומעליהן קיים קירוי המבטיח ישיבה נעימה לאורך זמן.

ג. נדנדת יחיד – מלבד האסתטיקה המרשימה, אותה יכולה נדנדת יחיד להוסיף לגינה הפרטית, מדובר על אמצעי ריהוט ייחודי ומרענן. הנדנדה מגיעה עם מתקן ייעודי ובטיחותי, וניתן למצוא אותה גם בצימרים, בתי מלון ובתי אירוח יוקרתיים אחרים.

ד. נדנדה מעץ או מאלומיניום – בעבר היו כל הנדנדות עשויות מתכת קלה בלבד. כיום לעומת זאת ניתן למצוא גם נדנדות מעץ בעיצוב חדשני, או נדנדות מאלומיניום בדגמים שאינם מחלידים. על כל נדנדנה קיימת אפשרות להוסיף בדים מיוחדים, וגם ליהנות מציפוי אלקטרוסטטי חזק.

164643946

נדנדות לגינה צריכות להיות בראש סדר העדיפויות של כל בית עם חצר. את הנדנדה האישית ונדנדות קטנות ניתן לשים גם במרפסת או על הגג, אך אין תחליף לנדנדה משפחתית המשדרגת בצורה משמעותית את האווירה בחוץ. במדינה חמה כמו ישראל מתאימה הנדנדה לכל עונות השנה ללא יוצא מן הכלל. בנוסף, ניתן לבחור מבין דגמים רבים, שיבטיחו מענה מדויק לצרכי הלקוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.