מדוע כדאי להזמין אמבולנס פרטי

שירותי אמבולנס פרטי הם שירותים שיכולים להיות רלוונטיים עבור מגוון מצבים

לא רבים מכירים לעומק את תחום האמבולנסים הפרטיים, אך מי שבא במגע עם שירות איכותי שכזה מבין שמדובר בסטנדרטים הגבוהים ביותר שניתן לקבל בכל הנוגע לטיפול רפואי ככלל, ובפרט בכל מה שנוגע לטיפול רפואי בנסיעה באמבולנס, בתנאים שהם לא אידאליים למתן שירות עבור כל צורך. אמבולנסים פרטיים הם שירות רלוונטי במצבים מגוונים למדי, כאשר הדגש הוא על נסיעות רפואיות מתוכננות וידועות מראש. כך, לדוגמה, מדובר בשירות רלוונטי עבור מי שנוסע לאשפוז מתכונן, או שעובר בין בתי חולים או מוסדות אחרים דומים, או אפילו עבור מי שיודע כי הוא סובל מבעיה רפואית קבועה שהוא עשוי להזדקק לפינוי עבורה ומעדיף לשמור בחיוג המהיר את המספר של האמבולנס הפרטי. למה לעשות דבר כזה? נבין בדיוק כעת.

מדוע כדאי להזמין דווקא שירות של אמבולנס פרטי, במצבים הרלוונטיים עבור שירות זה?

  • התאמה ספציפית למטופל – ראשית, שירות של אמבולנס פרטי הוא שירות שמכווין את עצמו לצרכי המטופל, וכך למעשה כאשר מזמינים את האמבולנס הפרטי מבטיחים התאמה שלו לאופי הטיפול שאתם צריכים לקבל במהלך הנסיעה, למכשירים ולתרופות השונות שיכולים להיות נחוצים לכם, ולאורך הנסיעה והצרכים הנגזרים מכך.
  • שירות מקצועי ללא פשרות – ביותר מדי מקרים אנחנו מכירים אירועים בהם אמבולנסים של מד"א, המבוססים על מתנדבים ועל חובשים, מספקים מענה לא מספיק מקצועי, הן ברמת השירות והן ברמת הטיפול עצמו. אמבולנסים פרטיים לא מאפשרים דבר שכזה – כל העובדים הם עובדים בתשלום, מוסמכים ומקצועיים, והדבר משתקף באיכות השירות שמקבלים.
  • מחיר הוגן – אמבולנסים פרטיים הם במקרים לא מועטים יותר הוגנים וזולים מהחשבון שאותו מקבלים ממד"א בתום הצורך באמבולנס. אמבולנס פרטי עובד עם תעריף שקוף, ברור ומוסכם על שני הצדדים – וזאת בניגוד לפינוי באמצעות מד"א, בו החשבון מגיע זמן רב לאחר הפינוי, והוא לא מצומצם כלל וכלל.

מה שאתם צריכים הוא אמבולנס פרטי, איכותי ומקצועי

אמבולנס פרטי מספק לכם מענה איכותי ביותר של נסיעה רפואית עם טיפול ופיקוח צמודים של אנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר. אין ספק כי מדובר באופציה שחשוב מאוד להכיר, עבור צרכים שונים ומגוונים שיכולים להיות לכם או לקרובים אליכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.