איך לבחור חברת ניקיון בגיל השלישי?

חברת ניקיון בגיל השלישי

חברת ניקיון בגיל השלישי

שירותי ניקיון הם שירותים חשובים מאוד ואנשים רבים מזמינים אותם לביתם דרך קבע. יש כאלה שביכולתם לנקות את הבית בעצמם בנוחות וביעילות ויש כאלה שאין להם זמן, סבלנות או את היכולת הפיזית לעשות זאת בעצמם ולכן מעדיפים להזמין חברת ניקיון חיצונית לביצוע העבודה. כאשר מדובר בגיל השלישי הנושא כמובן רגיש יותר. אנו עדים ללא מעט מקרים חמורים שבהם עובדים שונים, כולל עובדים זרים המטפלים בקשישים ועד אנשים זרים המציגים את עצמם כנציגי מכירות של חברה כלשהי ופוגעים בקשישים, בין אם על ידי רמאות, על ידי גניבה או חס וחלילה פגיעה פיזית.

החשש מהאנשים שמכניסים הביתה:

אין ספק כי כאשר אנו רוצים להזמין להורים שלנו חברת ניקיון שתטפל להם בניקיון הבית או כאשר מדובר באדם מבוגר שנכנס לגיל השלישי אך עדיין צלול בראשו ומזמין בעצמו את חברת הניקיון – חייב לוודא מספר דברים. הראשון שבהם הוא מי נכנס אליו הביתה. זהו כאמור החשש הראשוני שעולה בראש הקשישים או האחראיים עליהם שכן אינכם מכירים את חברת הניקיון ועובדיהן. על כן חשוב לבחור בחברת ניקיון אמינה, מקצועית, עם לב רחב וכזו המוכרת היטב בתחום ולא תרצה לסכן את המוניטין שלה.

בטיחות בניקיון ולאחריו:

כאשר מדברים על בטיחות לבני הגיל השלישי מדברים גם על השימוש בחומרי הניקיון הנכונים. ראשית אלה צריכים להיות בעלי אישור משרד הבריאות לשימוש. אסור לערבב חומרים שהתרכובת הכימית המשותפת שלהם עשויה לסכן את הדיירים. כמו כן יש קשישים שרגילים לריחות חזקים של חומרי ניקיון ו/או אקונומיקה ויש להתחשב בכך גם כן. כמובן שגם במהלך ולאחר הניקיון יש לוודא היטב שהמקום יבש והקשיש מוגן מסכנת החלקה פוטנציאלית.

טיפים לבחירת חברת ניקיון לגיל השלישי:

מומלץ לבחור בחברת ניקיון בעלת שם. אם אין לכם המלצה מפה לאוזן של אדם קרוב כדאי לבחור בחברת ניקיון גדולה, מוכרת, כזו המספקת שירותי ניקיון נרחבים ואפילו מקודמת היטב בגוגל ויש עליה הרבה המלצות ברחבי הרשת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.